ANASINIFI
Türmak Okulları rehberlik anlayışı çerçevesinde anaokulu öğrencilerimizin fiziksel, bilişsel, sosyal ve psikolojik gelişimlerini destekleyerek, ilköğretime hazırlık sürecindeki gereken hazır bulunuşluluğu edinerek kendi ilgi ve yeteneklerini tanıyan, çevresine uyum sağlamış, toplumsal becerileri edinmiş, öz bakımını öğrenmiş, kendi öğrenme sürecinde aktif rol alan bireyler yetiştirmeyi hedeflemekteyiz.
Özellikle bu kademede ilk hedefimiz okul sürecinin ilk adımına olumlu bir başlangıç yaparak okula uyumlarını sağlamak ve eğitim öğretim sürecini keyifle geçirecekleri bir serüvene dönüştürmektir.
Ayrıca okulumuz mizaç temelli eğitim süreci ile öğrencimizin mizaç yapılarını keşfederek her öğrencinin mizaç yapılarına uygun olan bakış açılarını tanıyarak ihtiyaçlarına hem ailesi hem okul öğretmenleri olarak daha iyi cevap verebilmek hedeflerimiz arasındadır.
Bu süreç içerisinde öğrencilerimizi daha yakından tanımak için kullandığımız teknikler ve envanterler;
· Birebir görüşmeler
· Grup etkinlikleri
· Resim analiz çalışmaları
· Oyun temelli çalışmalar
· Okul Olgunluğu Envanteri
· GESSEL Gelişim Figürleri Envanteri
· Frankfurter Dikkat Testi
Okulumuz eğitim süreci boyunca veli, öğretmen, rehberlik birimi ve idare ile iletişim ve eşgüdümü sağlayarak öğrencimizle ilgili her durumu yakından takip edilmesini ev ve okul iş birliğini artırarak veli müşavirlik çalışmaları ile süreci yönetmeyi hedeflemekteyiz